hej

Kände att jag vill börja blogga lite på egen hand, eftersom jag tidigare har bloggat med min kompis Matilda.

bloggen som jag delar med matilda: www.theblondeeconomists.blogg.se

Vi bloggar inte så ofta men ibland kommer spurten då vi bloggar massor. Fast vi inte bloggar så mycket går det bra för den och det är vi förvånade över, många tror att vi bloggar för att vi vill bli kända men så är det verkligen inte. Vi kände bara att alla hade en blogg och vi ville göra detsamma och visa vad vi gör. Men som sagt nu vill jag egna tid till min egna blogg också, men ska även göra det till den andra också när vi har lust med det.


En bild skulle kanske gottgöra er hur jag ser. Och som alla vet beskriver en bild mer än tusen ord.


kanske inte så bra bild, hitta inte så många men kommer ju komma fler senare.

Bilden togs för cirka tre månader sen, då jag satt på något tåg tror jag att det var på våg till åkersberga med mina kompisar från malta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0