hittar inget


så vill jag att min garderob ska se ut(fast med tjejkläder dock)

Min garderob ser inte ut som en garderob, kläder överallt verkligen. Hittar inget och jag hatar när jag inte känner mig bekväm i mina kläder, allt måste kännas perfekt för att allt ska kännas bra. Så mitt uppdrag innan julafton är att rensa min garderob och även mina lådor så jag hittar allt! Har även massa skor överallt i huset men vill ha dem på en samlad plats så funderar på att göra ett större samlingsförråd av mina skor än vad jag har nu. På talan om skor, har hittat perfekta skor till nyår från DinSko. Billiga och bra för att använda till nyår. Kollade upp om det fanns någon bild av dem, men har väl inte kommit upp på internet än men visar dem senare. LOVAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0