malta

Jag tänkte prata lite om min språkrese tid som jag spenderade på Malta. Jag åkte ditt tillsammans med min gamla klasskompis Ida då vi valde att bo i värdfamilj. tre veckor var tiden vi skulle spendera.

Lägger upp lite bilder först innan jag berättar mer. Får mer minenn då.


mm, mysig haka och näda där.


underbart sköna killar!

go vn rebecka med sin vanliga kamerapose

jag och min vän malki påväg hem från resan i secilien(haha stavning?)


spännis som han blev kallad.


en brun/röd elin


min bäste vän joel!


jag och linnea på båten hem från S ( smått berusade??) ahah

dalmålen eller hur nu man nu säger:D sköön va han!

slut bild på mig och Ida! (början av tiden på malta)



Blir så glad när jag kollar igenom bilderna.

Den här resan var verkligen uppskattande och helt alldeles oförglömlig!
Så många nya månniskor man träffa och vilken härligen miljö det va att vista sig i. Kanske inte var perfeka semester stället men perfekt för tre veckors språkresa. Kan ju inte säga direkt att jag lärde mig något mer engelska förutom tak då. Men det var ju inte därför jag åkte ditt, utan att träffa nytt folk och kunna ta hand om mig själv i ett annat land med nytt språk och ny kultur som jag själv tyckte att jag lyckades totalt med!
Ska upp till Övik i januari och träffa mina kompisar då vi ska egna en hel del tid i backen med skidorna på estället för att ligga på stranden och prata skit.
Puss på det!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0