rawr rosa




Alla som känner mig riktigt väl vet att jag älskar ROSA.

Jag är alltså en blond tjej som bor i västerås. Går på gymnasiet i första ring, då min inriktinig är samhäll ekonomi.
Älskar att Shoppa som alla andra tjejer gör.
Har även världens sötaste pojkvän som heter Per.
Älskar när saker händer och vara ute och träffa nytt folk och finna nya platse i livet.
Jag är alltså en ganska frmåt person, visa kanske inte tror det eftersom de bara går efter utseende och att man kanske inte ser ut som en sån framåtriktad person. MeN DE MÄNNISKORNA SOM KÄNNER MIG VET ATT JAG ÄR DET.
En viktig sak för mig är att vara den man är och göra och tycka det man vill.

Så lev livet gummor och gubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0