tider






Lite såhär har mitt liv sett ut.
Jag har simmat sen jag inte kan minnas. Mamma och Pappa började med att ta mig till bebisim, sen fortsatte det bara och till slut fann jag mig på elitnivå, har alltid älskat vatten och har verkligen brunnit för simning i hela livet. Men så en dag tog det bara stop. Jag lade av med simningen och ville göra något annat. Börja prata och skaffa riktiga vänner och bli den jag va. Jag lyckades, träffade massa nya vänner, ändra hela min personlighet från en tyst Elin till en sprallig pratig Elin som skulle va överallt. Det var verkligen det jag hade drömt om att stå i centrum och våga prata med dem jag ville utan att skämma ut mig. Jag är stolt att jag utveckaldes så på sån snabb tid. Och den våren jag förändrades som mest är den roligaste och underbasate och verkligen oförglömliga våren jag gått igenom. Allt var perfekt och tiden bara rann iväg och gladare har jag aldrig var.

Korten visar lite förändringar.
Jag är faktiskt blond/orange. På den näst sista bilden är jag enormt orange, men det färga jag en gång för jag vill ha jätte orange.
Men nu är jag super nöjd med min gigantiska blonda färg, vill verkligen inte byta ut den. Den är faktiskt JAG och det är den jag vill vara.

Just ja. Den andra bilden är på rättvik och det var där jag konfirmerade mig. Ägnade samman lagt 4 veckor där. En vecka på påsken och 3 veckor på sommaren. Orkar inte berätta om det nu, men det kommer säker någon gång!

Helst slut just nu så ska fixa mig lite nu och sedan göra något riktigt mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0