vad ska jag göra?






Måste köpa en tiara!
Sedan har jag önskat mig klänningen under i vit i julklapp.

Detta godsaker ska jag använda mig av när jag ska på bal i rättvik i januari som heter s k trettonhelgslägret. På balen ska flickorna vara utklädda till nunna? eller drottning/prinsessa. Enkelt val. Verkligen en efterlängtad helg.
Vet bara inte hur håret mitt ska se ut under balens kväll, uppsatt är väl lite typiskt drottnings frisyr? har tänkt på det iaf men är inte hundra.
Skorna är det största problemet iaf. Har ingen blekaste aning vad jag ska ha på mina fossingar?
Känner på mig att allt kommer bli bra. Men att jobb kommer få läggas ned för att allt ska bli bra.
Klänningen ser inte precis likadan ut som i verkligheten tycker jag. Den är mer rak än vad den gör på bilden vid tuttarna. Har iaf rätta bh:n som jag ska använda som kommer ge dem en tuff lyft i klänningen.

TUTTARNA VIKTIGAST!
Men ofta man inte tänker och lägger ner mycket tid åt dem när man ska klä på sig?
Männen måste få se det de vill se. Liksom leva livet!
Haha nejdå. Men det jag syftar på är att det är viktigt med tuttar.

Oj! vad duktig jag har vart och bloggat nu, men måste faktiskt fixa mig nu så jag kan blogga lite till innan jag drar till älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0