Nu börjar allt ställa sig till rätta igen

Fredagen blev så kul som det kan bli. Jag och emma kan man bara inte slå. Sjukt kul hade vi när vi stod och sjung jullåtar med alla på Donken haha helt galna. Lördagen var rikgtigt fullbokad, då jag hade massa med mina simgrupper och göra. Det var kul men framförallt stressigt. ´Men det funkade och till slut hamna jag i alla fall på festen på önsta som jag var bjuden med matilda på. Den var trvlig men blev inte kvar länge... Nu väntar jag på att några släktingar ska komma hem hit, men tänkte först ta mig till stan för att kolla lite klappar som jag har vart så sen med i år. Kvällen känns som den kommer bli super fin, men det får vi se hur den slutade imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0