ElinElinElin

Igår vart det full fart. Kul att träffa alla kära vänner. Senare när jag kom hem blev det att verkligen springa hem till per, har nog aldrig sprungit så fort någon gång tidigare. Blev sur när jag kom till han. Jag vet inte varför, men fick bara så konstiga känslor och tankar. Men som tur var gick dem över till morgonen då jag var mig själv igen.
När jag kom hem åt jag mina ostmackor. Ost!:D hahha nej men jag gillar ost.
Vädret är ju inte direkt det finaste idag så jag har bestämt mig för att bara stanna inne idag och bada, ta lång dusch, äta, kolla film-dirty dancing, melodifestivalen, fixa mig för att sedan träffa min älskling.
En skön lördag helt enkelt. Kan dessutom inte fatta att vi har sportlov om ern vecka, kommer bli så jäävla härligt då jag bara ska njuta av livet i fjällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0