onsdag



Vakna upp hos älskling då jag fick genast göra mig iordning för att hinna med bussen. Men bussen var ju såklart försenad och kom därför en liten stund för sent till första lektionen. AJA SÅNT SOM HÄNDER VID DEN HÄR TIDEN PÅ ÅRET...
Fick även en bok idag som vi ska läsa till någon gång i mars och jag valde boken" som jag vill vara" Har börjat på den och kan än så länge säga att den verkligen vill göra att jaf bara vill läsa ut den så fort som möjligt. Så innan sängdags blir det att läsa läsa läsa...

Spela nyss innebandy med kompisarna här på Rönnby. Fy fan vad bra vi var måste jag bara säga!! + riktigt bra träning, kommer säkert ha värsta träningsvärken imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0