packning

Idag så vet jag bara en sak som jag ska göra och det är att packa!
Haha nejdå det är inte bara det jag ska göra. Måste ringa några samtal, dra hem till en släkting för att lämna gullan, kanske filmkväll eller nått mys. Men måste verkligen packa iaf eftersom jag drar upp till stugan imorgon med mamma, Sara(syrran), Per, Olivia( syssling), Olivias mamma, Matilda( min söta kompis), Johanna( matildas söta lillasyster) och såklart deras föräldrar. Kommer verkligen bli full fart denna vecka.
Har kollat upp vädret också och det ser verkligen fint ut!
Det blir massa längdskidor så jag får räkna med största träningsvärken när jag kommer hem. Men det blir också mycket snowboard, så mycket skönare att åka med brädan än skidorna!
Kommer säkert massa mysiga bilder från lovet!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0