Efter regn kommer sol

Nu känner jag att har lite bråttom. Måste duscha, raka, sminka fixa håret lite och bestämma vad jag ska ha på mig till kvällen. För ikväll så bär det av hem till Melissa som ska ha fest för att hon har fyllt hår. Börjar halv sju och klockan är tre nu och i mellan det ska jag till min systers dans som kommer ta en timme ungefär och dessutom köpa en till sak till Melissa i present.
Är verkligen taggad nu, tidigare var jag inte det men har ju vart sånt regnväder som gjorde mig så himla trött. Men är jag satt på bussen från stan så kom solen fram och jag kände att enerin var på väg tillbaka.

Ikväll då jävlar tjejer!!


jag och matilda på bussen till sura på klassfest för ca en vecka sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0