Ett år!

Igår firade jag och älskling ett år! Kan inte fatta att ett helt år har gått sen vi blev tillsammans.
Det bästa året måste jag säga att det har vart. Så jag har förändrats till världens lyckligaste tjej!
En sak är säker och det är att jag har bästa killen man kan ha och jag vet att han älskar mig lika mycket som jag älskar han. Romantiskaste killen som fixade ihop den finsate kvällen igår. Helt oförglömlig kommer den kvällen bli, jag tror att första året i ett förhållande kommer alltid va ett av de mest minnesvärda året i livet.
Nu önskar jag och hoppas bara att vi två aldrig kommer bli ett för jag vet att vi kan och kämpa oss igenom livet tillsammans med all lycka i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0