dagens

Vakna upp med mys älskling imorse. Så mysigt och bara att ligga och dra sig med finaste. När vi väl kom upp åt vi lite frukost innan vi satte oss i bubbelpoolen på 39 grader. Sså skönt och kan då fatta varför jag har vart så trött hela dagen. Som när vi var på stan idag och båda två var lika borta som två hösäckar.

Handlade lite grönsaker och dip som vi ska ha i kväll till filmen johan falk då jag hoppas jag får glimten av snyggingen Joel Kinnaman.
Nu ska jag hjälpa mamma med den hembakade pizzan.

Puss




Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

nej tyvärr, har alltid missat det :( Men man måste väll vara typ 14-15 för det?

2010-03-21 @ 21:36:50
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0