En lektion kvar sen blir det ut i solen!

Har nyss vart på Lunch och innan det hade vi engelska prov som gick väl okej..
Nu när jag tittar ut så vill jag bara ta på mig mina solglasögon och bege mig ut i solen med Matilda och bli den Elin och Matilda som vi var förra våren, då det var som allra bäst!
Klockan tolv börjar vår sista lektion för idag som är spanska- 1 timme, sen har vi grupparbete. Men vi ligger bra till så vi behöver inte göra så mycket innan vi kan dra.

Efter skolan blir det stan då jag ska klippa mig kort?? iih lite nervös faktiskt eftersom jag har ganska lågnt nu. Men skönt kan jag konstatera att det blir och perfekt nu innan sommarn kommer då det kommer hinna växa yt en bitt tills dess.

Ska lägga upp lite bilder på korta frisyrer strax!


En bild från förra Lördagen då bästisen Matilda fylle 17 år! haha säger bara.. Vilken bild!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det kommer bli så bra Elin :D!<3 snart ska vi ut i solen!!

2010-03-10 @ 11:35:44
URL: http://matildahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0