En trött Fredag

Min sovmorgon i morse bara försvann. Eller jag vakna typ en halvtimme innan jag igentligen hade gått upp. Skönt på något sett men nu går allt bara nedför, vart är Elins dagliga energi?
Var i skolan och på morgonen så var det bestämt att vi skulle ha datorkunskaps prov, men nej såblev det inte för våran lärare kända att vi inte kunde allt. Men dagen innan var hon 100 på att vi skulle ha prov och att alla kunde..
Aja hade matte prov efter datorn och det gick faktiskt helt okej.
Och varför jag är så slut nu är för att vi hade idrott sist av allt idag. Då vi spela bakset, innebandy ocg fotboll. Helt okej kul faktiskt.

Nu är jag mätt och belåten av mammas kycklinggryta med fetaost och har nyssn myst framför tvn med filmen Alvin och gänget. Hur söt film som helst!

Ska snart hem till älskling då vi ska bara mysa och lägga oss i skaplig tid eftersom jag ska upp ungefär klockan fem i morgonbitti för att åka på danstävling. För att sminka och tittar på syrran när hon dansar. Blir säkert en jätte bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0