sitter hemma hos jonas..

Sitter och nördar vid datorn just nu hemma hos jonas medans killarna per, david, angelo och såklart jonas sitter och spelar tv spel. CoD heter det.
Har prövat det nån gång tidigare men inte riktigt min grejj kan jag ju llätt säga.
Ganska trött nu efter en hel dag i Stockholm.
Men tog ett varmt skönt bubbelbad när jag kom hem och god mat serverades med kycklinggryta. Mums!



Försökte leta efter någon bra bild med alla oss fem, men fann en klassbild från i sommras när vi gick i nian. Eftersom vi alla fem gick i samma klass från ettan.

Vad gulligt, jag har faktiskt inte tänkt på att vi har gått i samma klass sen i ettan. Alla har verkligen förändrats sen dess måste jag säga! Men glad iaf att vi har bra sammanhållning än så länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0