Vad gillar jag för sporter?

JA! Vad gillar jag för sporter då?
 
Först på min lista kommer såklart simning. Dét vet nog alla som känner mig riktigt bra, efetrsom jag har simmat nästan hela mitt liv. Fast jag sluta för cirka ett och ett halvt år sedan och innan jag sluta så lovar jag att jag var på topp och verkligen brann för det jag gjorde.

Efter simning så kommer rätt många på samma plats eftersom jag gillar att blanda träning. Men jag gillar att jogga, längdskidor, bollsporter(är bollrädd men kul ändå!) olika träningspass som aerobic eller medelpass. Men en sak jag verkligen gillar att titta på är Hockey. Visste inte att det kunde va så intressant att kolla på några killar som åker skridskor på isen medans de försöker få in en så kallas puck i ett mål men tydligen så var det så...

Hinner tyvär inte skriva mer nu om det eftersom jag måste börja promenera till träningen.

Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: kitty

nu ska jag strax fika med en kompis: )



tränar du mycket eller ? :)



xo

2010-03-24 @ 16:12:42
URL: http://thekittycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0