Gårdagen





Nya jeans som inte syns men skit snygga och framförallt väldigt sköna! En enkel blommig body och en vanlig svart kofta, blev ett bra val för kävllen tycker jag. Sminket är väldigt naturligt med bara lite puder, brosch, mascara och ögonbrynspenna. Allt man behöver tycker jag.

Nu har jag duschat och vet inte riktigt än vart kvällen kommer ta vägen.. intressant! Men blir nog i alla fall att träffa fina vänner, men mer får ni veta imorgon när kvällen passerat.

Kvällen hos Melinda vart toppen mysig! Med världsgod mat och massa mys prat vid bordet. Efter drog vi till min förra klasskompis Jimmy då han och hans kompisar satt i bubbelpoolen och bada medans vi bara kolla på så vi drog efter en kort stund då det blev hem och sova för att vara lite pigg till simskolan!

Där ser ni, men höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0