oj skola imorgon!

Tiden har gått så himlans snabbt det här höstlovet, men det tycker jag ändå är bara skönt på något vis. Kanske för att komma in i vardagen? träffa alla vänner? Jo men så är det nog.

Idag vakna jag upp hos Maximilian vi gjorde inget speciellt jag låg och kolla tv typ hela morgonen... Sen åkte jag och mamma ut till Hälla för att äta och köpa lite nya saker till hemmet. Haha lite kul att vi åker till IKEA precis varje sönag och äter eller fikar. Klockan halv fem befan jag mig på badet för att ha mina simskolor. Jag brukar tycka att simskolorna på söndagarna kan gå rätt segt, men idag gick det toppen bra och det var nog den roligaste gången med mina simgrupper på söndagar. Nu sitter jag här på mitt rum och har nyss tagit en varm dusch och ätit en rejäl måltid! Nu väntas det bara på att Beck ska börja, hoppas jag inte blir lika rädd som förra gången då jag fick lov och sova hos mammsin min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0