vad har hänt?

Nu under de senaste dagarna har jag vart i stockholm och hälsat på mina malta kompisar och vart uppe i min stuga. Det var verkligen avkopplande att komma upp till fjällen och bara vila upp sig inför skolan som börjar snart. Det ska faktiskt bli kul, men inte själva plugget utan alla härliga kompisar!

Mina mål nu efter lovet är:
* börja träna mer!
* äta nyttigare
* plugga mer
* sova mer!
* planera bättre

Några saker jag kan förbättra men mer finns det! Men man kan ju alltid försöka med sina mål!
Men träna mer och äta nyttigare är ett måste för i sommar har jag och tjejerna bestämt oss för att dra ut på två utlanssemestrar och då vill man ju se bra ut på stranden haha så det är bara att köra på nu innan tiden är slut! Beach 2011 hear i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0