woow vad snön kom helt plötsligt

Imorse trodde jag aldrig att dagen kunde sluta som den gjorde, med massa snö som ställde till med massa kaos runt om i Svergie på bara några timmar. När jag åkte hem från skolan tex så fick vi ta en omväg till stan för att en annan buss hade fasntat på den vanliga vägen, men när vi åkte på den andra vägen hade även en buss fastnat där så vi fick backa bak och ta en helt annnan väg till stan. Efter det snöa det på ännu mer och jag fick faktiskt en liten rädsla på något sätt, men jag vet ändå inte vad för rädsla, säkert kylan och den hårda vinden. När jag fortsatte från stan för att kommam till min simskola kom aldrig bussen som skulle ta mig ditt, jag tänkte ge upp och ta bussen hem. Men så ringde världens snällaste farfar och sa att han kunde skjutsa mig till träningen och även hämta mig. Såg så många bilar vid sidan av vägen och tänkte då hur det kommer bli när man själv kommer sitta där bakom ratten. Usch det längtar jag inte efter! Men nu är jag hemma och ska ta mig ett skönt varmt bad nu. Sen blir det bartenderskolan woohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0