Zumba woohoo

Snön ligger än kvar, men mängden har minskat ganska rejält under dagen. Dagen startades med en nyttig elin! Det blev gröt och ägg... Bussen gick sedan cirka klockan sju på morgonen från mitt lilla centrum, då jag faktiskt var ganska pigg fastän jag knappt sovit de timmarna som behövs. I skolan rullade timmarna på och idag kan jag lova er att det var en flummig Elin i farten. Ojojoj. Ibland är nog inte det så bra. Efter skolan och ett snöbollskrig så var man hemma nu med bussen. Jag har ätit och packat om för att ta mig ner till Enjou för att gå på deras nya Zumba pass och det ska bli så kul att pröva på! Jag lovar att höra av mig sen hur det gick... Hoppas inte det är flum Elin på golvet i alla fall utan starka Elin.


Oj vilken känsla jag fick i min skrivning idag, men aja nytt är alltid kul!

 Lets go och se bara hur taggad jag ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0